5 vragen die je je moet stellen
Digitaliseren is hot.
Maar weinig bedrijven worden er beter van.
– Als je aanpakt wat pakketleveranciers je aanreiken laat je je leiden door de visie van anderen. En mis je de kern van digitalisering.
– Als digitalisering voor jou betekent dat je vooral op zoek gaat naar handige tooltjes en pakketjes dan focus je op technologie. En vergeet je de kern te verbeteren en meerwaarde te creëren.
– Als je iedereen in je bedrijf vraagt met ideetjes voor digitalisering te komen dan krijg je een woud van initiatieven. En digitale spaghetti, zonder samenhang.
– Als je wel digitale ambities hebt, maar niet weet waar je moet beginnen, dan blijf je het voor je uit schuiven. En wordt je vanzelf een ambachtelijke bedrijf in digitale quarantaine.
5 vragen die je je moet stellen om te checken of je effectief bezig bent met digitalisering:
1. Ga ik mijn klanten hiermee beter bedienen?
Gaan zij meer service ervaren?
2. Worden mijn operationele medewerkers hier blijer van?
Kunnen zij makkelijker en prettiger hun werk doen?
3. Verbeter ik mijn ketenprocessen hiermee?
Worden wij hier een fijnere ketenpartner van?
4. Worden mijn interne processen beter?
Krijgen ze meer snelheid, worden er minder fouten gemaakt?
5. Ga ik betere producten leveren?
Wordt mijn dienstverlening completer?
Wil je een volmondig JA krijgen op deze vragen?
𝗚𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗴 𝗺𝗲𝘁 𝗵𝗲𝘁 𝗖𝗮𝗻𝘃𝗮𝘀 𝗘𝗳𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝗲𝗳 𝗱𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹𝗶𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻.
Met het Canvas Effectief digitaliseren maak je een goed plan.
Met een PITtige sessie helpen we je graag op weg.