Maar buurman, wat doet u nu? 🤭
Maar buurman, wat doet u nu? Verleidelijk. Maar niet verstandig. Kijken naar wat je buurman doet. Om dat vervolgens na te doen. Het werkt niet. Het is […]
Maar buurman, wat doet u nu? Verleidelijk. Maar niet verstandig. Kijken naar wat je buurman doet. Om dat vervolgens na te doen. Het werkt niet. Het is […]
Als een jonge vent op vrijdagmiddag zonder lijstje in de supermarkt Hongerige ogen. Slim aanbod. Ongeremd. Zij vullen het karretje met snel, lekker, maar slecht voor je. Een
Als een jonge vent op vrijdagmiddag zonder lijstje in de supermarkt Lees verder »
Richt je eigen onzinfilter in Van zappen op TV naar gericht een goed boek pakken. Van swipen door timelines naar gericht informatie opzoeken. Van reclamefolders doorbladeren naar gericht het product
Hij zat me gewoon uit te lachen Toen ik zijn grijns zag wist ik het direct. Het was een pijnlijke eye opener. Goede ideeën hebben fans nodig om goed
De onzin van focus Focus is nutteloos. Het brengt je geen stap verder. Kost geld en energie. Als je niet goed richt, focus je op de verkeerde dingen. Het
Ze kunnen de snelheid niet aan Ik fiets. Ouderwets, met mijn benen. Anderen fietsen modern. Met een motortje. Zij komen nu ook op mooie plekken, met uitzicht enzo. En
Ze vroeg of ze mijn wenkbrauwen mocht bijwerken Tot ze me die vraag stelde had ik niet door dat al ik tot die groep mannen hoor. Je hebt het
Ze vroeg of ze mijn wenkbrauwen mocht bijwerken 🤨 Lees verder »
Waarom makkelijke keuzes alles moeilijker maken Het kiezen van mooie apps en tools is makkelijk. Aanbod genoeg. Voor elke digitale wens is er een oplossing. Het maken van de
Waarom makkelijke keuzes alles moeilijker maken Lees verder »
Het cadeau van de crisis Een crisis werkt als een vergrootglas. Bestaande zwakheden worden genadeloos uitvergroot. De laatste crisis legde de ambachtelijke onderdelen van je bedrijf bloot. Die draaien
Toffe apps en hippe technologie zijn junkfood voor je bedrijf Een sportstuur maakt van je auto geen raceauto. Een dure deurmat maakt van je huis geen kasteel. Toffe apps en
Toffe apps en hippe technologie zijn junkfood voor je bedrijf Lees verder »
Ben je goed bezig, of verbrand je geld? Veel doen is iets anders dan veel bereiken. Juist bij praktisch bedrijven is er veel te doen aan digitalisering. Dat is
Digitaliseren: veel kosten, geen waarde. En wat je daaraan kunt doen. Veel doen is iets anders dan veel bereiken. Juist bij praktisch bedrijven is er veel te doen aan digitalisering.
Digitaliseren: veel kosten, geen waarde. En wat je daaraan kunt doen. Lees verder »
Dit is waarom zoveel bedrijven in de bouw achter lopen De twee grootste blokkades om een toekomstbestendig bedrijf te worden: lang nadenken, zonder actie. veel actie, zonder eerst nadenken.
Dit is waarom zoveel bedrijven in de bouw achter lopen Lees verder »
Bouwbedrijven digitaliseren zo Als een kind met een blokkendoos. Spontaan, zonder plan. Steeds het volgende blokje pakken en bovenop de vorige zetten. Totdat het niet meer past en het omvalt.